Jutarnji u 8:10 prodaju kao Soko IC a vozi crvena garnitura u kojoj nisu rezervisana sedista. I onda svi zapitkuju sluzbenika na peronu, a on zavrce ocima kao da ima neka pametnija posla. Takodje, samo za spori regio voz se uvodi mesecna karta i zaposlenima se oduzima pravo da idu brze,komfornije i kvalitetnije. Zasto se ne objavi i mesecna karta za Soko, pa ko kome platice, ko ne moze ici ce sporijim. Treba dati ljudima izbor, a ne ogranicenja.
Koliko smo već puta ostali bez mogućnosti ulaska u Lastine autobuse, jer dolaze iz pravca Beške prepuni i eto, propuštenih predavanja.
Dok je bilo stanica i voza, to se nikada nije dešavalo.
Umesto da su obnovili stanicu Čortanovci i izgradili novu za Beščane, oni su izgradili jednu usred ničega i nazvali je Beška!?!?
Mogli su je jednostavno nazvati i Pustara, jer nikome ne služi (a pare su bačene i narod sremački ostao bez stanica).
Voz je odlican samo jos Kada bi isao I prema Budipesti npr. Mogu da primetim da je I plavo crveni veoma zadovoljavajuci jedino ova na spikerfonu nekim cudnim akcentom izgovara Beeska . Sve osalo je bez primedbe . Realno cena prevoza je neobicno mala.
za razliku od nas Japanci znaju da se ponašaju. Ne pljuju po državi za sve i svašta. Kad čitam komentare, bukvalno mi se povraća, tolika pljuvačina oko svega....da baš ne može da se nađe lepo u nečemu, ja to ne kapiram. Slažem se, nije sve idealno, kao što i naši bližnji nisu idealni pa ih volimo i ne pljujemo stalno.
I za razliku od nas, Japanci znaju da poštuju. A svi koji su jako pametni šta sve ne valja, ja bih zamolila da se počnu baviti politikom, pa da imamo priliku da glasamo za njih pa da se pokažu na delu.
@Karta
Za nezaposlene nema nikakvog popusta ni u gradskom saobracaju. Iznenadila sam se da u BG mesecna karta za prevoz za nezaposlene iznosi malo vise od 1000 din, a u NS preko 2500 i najskuplja je od svih kategorija.
Komentator "Samo kazem" nema pojma jer Wiesbaden-Hanau traje oko sat ipo vremena, kazem kvalifikovano jer zivim u Frankfurtu. Osim toga cena RMV (Rhein Main Verkehr) je visestruko veca cako i od one u Becu a da ne govorimo o Beogradu gde su cene mizerne i ministar Momirovic takode nema pojma ako misli da ce blagim poskupljenjem uterati troskove izgradnje i nabavke garnitura - ni za 100 godina ovim tempom! Dakle, ostavite se populizma i sazaljenja prema radnim ljudima nego napravite tarifar za IC, i RE pa dajte dnevne, sedmicne, mesecne i godisnje jevtinije karte pa ce radnici znato sta ce i kako ce!
Sedišta u prvom razredu su šira i raspored je 2+1, dok su u drugom razredu uža i raspored je 2+2. Čini mi se i da u prvom razredu svako sedište ima fiksni stočić, dok u drugom samo neka, a ostala imaju stočić na otvaranje.
Po mojoj proceni iznad glave može da stane samo ranac. Za torbe i kofere postoje police na donjem nivou, blizu ulaza. Ne znam kako tačno funkcioniše, ali video sam da postoji neka traka za vezivanje i da se ubacuje 5 dinara (kao kod kolica u supermarketima).
Nije me mrzelo da pogledam hanau wiesbaden 100km 25 stanica za 18 minuta. Regionalni voz ne brzi! DNEVNA karta nepunih 20 €. Udjem i izadjem u centru sa vezama za sve gradske pravce. Svim prevozima, sa presedanjem bez dodatnih troskova. Ende.
aman pa ko dolazi u BG? Voza se BRE svaka pačavra da vidi kako je ići 140km/h u proseku a ne shvataju da je to mogla i ona "skrnava" crvena lokomotiva samo nije bilo pruge.... E moja malograđanštino nisu biseri za svinje....
Poštovanje, mene interesuje kolika će biti cena karte na liniji Sremski Karlovci--Novi Sad od 1 juna a koliko povratna.Dali ima godišnja pretplatna za penzionere? HVALA UNAPRED
Zanima me da li ovi vozovi imaju 1. i 2. razred ili nema razlike između vagona u pogledu komfora? Takođe me zanima da li u vagonima ima mesta za putnu torbu srednje veličine, npr da li se putna torba može staviti iznad sedišta tako da ne smeta ostalim putnicima?
Kakav je Srbija lider? Pa vozom ne mozete da odete ni do Budimpeste, cak ni iz Subotice a kamoli Novog Sada! Osim te jedne jedine relacije sve ostale su ili prekinute ili tamo jos uvek idu vozovi i pruge od posle II svetskog rata. Vozni red je katastrofa, idu 1-3 voza na dan za vecinu relacija. Zeleznice u Srbiji su gore nego ikad. Pre 5 godina moglo se vozom iz NS u Budimpestu, sad ne moze osim da se drndate autobusima. Glavna stanica u Beogradu je na periferiji, bukvalno u prokopu. Sto se tice cene, da li ste proverili cene u susednim drzavama? Voz iz Budimpeste za Bec ide po vise od 20x na dan a cene mozete da birate, od 5E pa do 60E. Zeleznice Srbije nikad nisu bile gore.
Ajd da se malkice podsetimo, ovaj voz je free sample - uzorak od Stadlera ali uz uslov da do 2024.-e godine kupimo jos 20 komada takvih koji ce kostati 6,8 milijardi eura,u protivnom ovaj Soko-Coko se vraca prodavcu ! Lepo ja pisao,nije se dobro kiti tudjim perjem,odvozali ste svoje za male pare, sta cete u bgd,ostavite svoje pare za sebe i potrosite ih ovde a ne u bgd !!
@sale
"zbog cega je cena kilometra pruge kroz vojvodjanske vrleti, duplo veca od cene kilometra pruge kroz norveske ravnice"
Bravo! Neko bi mogao da odgovori na to pitanje.
Evo ja ću.To je zbog toga što smo mi lider u regionu, a biti lidre u regionu to mnogo košta,nas, sve poreske obveznike koštaju službena vozila u vladi srbije kojih ima preko 6000 (šest hiljada), pa onda 250 poslanika od kojih svaki ima na raspolaganju, 24 sata sva ta službena vozila i besplatno točenje goriva,odnosno mi ga plaćamo.Pa dnevnice za službena putovanja,pa nadoknade za ko zna šta,pa za članstvo u upravnim odborima.Jednom rečju takmiče se i dovijaju ko će više para da namakne u svoje džepove,
"...ali će i dalje biti najpovoljniji u regionu"
Ovo je posebno bitno ako sam hteo vozom da putujem Osijek-Vinkovci ipak cu se odluciti za voz Novi Sad - Beograd jer je povoljniji...
Sve to je napravila i pravi Kina za sebe, da svoju robu moze brzo i efikasno da transportuje u Evropu. Prosecan gradjanin Srbije nece imati mnogo koristi od brzog voza jer ce njime ici cesto koliko i avionom, zbog cene karte. Za Vojvodini pruga izmedju lokalnih gradova je pravo resenje i ne treba brze od 120kmh (gde moze). Zamislite da neko iz Sente putuje svaki dan najvise 20 minuta na posao u NS ili neki drugi grad. Smanjio bi se broj napustenih kuca a ozivelo selo.
Vučiću majko naša, ne poskupljuj mnogo, k'o Boga Te molimo!
'Očemo još da se vozamo Cokolom!
Dolazi nam zima, mnogi če 'teti da se i ugreju u toplom tvozu!
Dakle Kina ima dugoročni strateški projekat "Novi put" gde investira ogromna sredstva da bi izbegli mogućnost blokade Molučkog tesnaca u nekim eventualnim budućim sukobima.
Obnovili i produžili su Transibirsku železnicu do Poljske i Evrope, pa su zakupili luku u Pakistanu na 99 godina, izgradili prugu preko Himalaja da spoje sa Kinom, pa su iznajmili Pirej na 99 godina i sada grade pruge da povežu sa Srednjom i Zapadnom Evropom.
Onda naši nesrećnici prodaju naivnom narodu priču da je to njihov projekat, pa uzmu nepovoljne kredite od Kine da angažuju Kineske (i još neke) firme, pa se angažuju neki podizvođači, pa cene narastu pa plus loš projekat, pa plus loš kvalitet, pa ponovo vijadukt, pa ponovo nadvožnjak, pa velika kašnjenja i tako. Odoše troškovi u nebesa.
Pa onda kredit za kupovinu skupih tehnološki zastarelih vozova
Onda otvore železnicu, daju socijalnu cenu karte da bi se omađijani Srbi vozali i divili Gvozdenom konju u XXI veku.
Sada će bre još uzeti kredit da mogu uopšte da ODRŽAVAJU prugu.
Pobogu! Sve nakaradno!
@sale
"zbog cega je cena kilometra pruge kroz vojvodjanske vrleti, duplo veca od cene kilometra pruge kroz norveske ravnice"
Ako moze minstar (ili neko od njegovih dezurnih branitelja na ovom portalu) da objasni, zbog cega je cena kilometra pruge kroz vojvodjanske vrleti, duplo veca od cene kilometra pruge kroz norveske ravnice?
Bili videli, stvarno prelepo i funkcionalno. Dace Bog pa
ce cela Srbija dobiti ovakve vozove i pruge. Samo da karta ne poskupi mnogo. Do 500 din u jednom pravcu je skroz korektno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Povećava se cena vozne karte između Novog Sada i Beograda, za pojedine putnike ostaje ista
Autor: 021.rs
Novi Sad
•24.05.2022.
•09:34 > 10:25
Komentari 42
Samo posmatram
Da se jedan od Sokola, možda nije pokvario, pa ga menja obična crvena garnitura?
“Šuška” se nešto o tome, ali mediji ne objavljuju.
Trece Oko
Čortanovački student
Dok je bilo stanica i voza, to se nikada nije dešavalo.
Braca
Mogli su je jednostavno nazvati i Pustara, jer nikome ne služi (a pare su bačene i narod sremački ostao bez stanica).
M
Neko
Чортановци
cokanj
mika
za razliku od nas Japanci znaju da se ponašaju. Ne pljuju po državi za sve i svašta. Kad čitam komentare, bukvalno mi se povraća, tolika pljuvačina oko svega....da baš ne može da se nađe lepo u nečemu, ja to ne kapiram. Slažem se, nije sve idealno, kao što i naši bližnji nisu idealni pa ih volimo i ne pljujemo stalno.
I za razliku od nas, Japanci znaju da poštuju. A svi koji su jako pametni šta sve ne valja, ja bih zamolila da se počnu baviti politikom, pa da imamo priliku da glasamo za njih pa da se pokažu na delu.
Lazo
Ana
Za nezaposlene nema nikakvog popusta ni u gradskom saobracaju. Iznenadila sam se da u BG mesecna karta za prevoz za nezaposlene iznosi malo vise od 1000 din, a u NS preko 2500 i najskuplja je od svih kategorija.
Dusan Spasic
boger
Nikola
Po mojoj proceni iznad glave može da stane samo ranac. Za torbe i kofere postoje police na donjem nivou, blizu ulaza. Ne znam kako tačno funkcioniše, ali video sam da postoji neka traka za vezivanje i da se ubacuje 5 dinara (kao kod kolica u supermarketima).
Samo kazem
Samo kazem
Gloginje
aman pa ko dolazi u BG? Voza se BRE svaka pačavra da vidi kako je ići 140km/h u proseku a ne shvataju da je to mogla i ona "skrnava" crvena lokomotiva samo nije bilo pruge.... E moja malograđanštino nisu biseri za svinje....
stepano
Nana
Miroslav
Deks
Limanac
Karta
Zaposleni rade, valjda im poslodavac placa putne troskove..
Novosadjanka
Dejan
RVosha
Steva
"zbog cega je cena kilometra pruge kroz vojvodjanske vrleti, duplo veca od cene kilometra pruge kroz norveske ravnice"
Bravo! Neko bi mogao da odgovori na to pitanje.
Evo ja ću.To je zbog toga što smo mi lider u regionu, a biti lidre u regionu to mnogo košta,nas, sve poreske obveznike koštaju službena vozila u vladi srbije kojih ima preko 6000 (šest hiljada), pa onda 250 poslanika od kojih svaki ima na raspolaganju, 24 sata sva ta službena vozila i besplatno točenje goriva,odnosno mi ga plaćamo.Pa dnevnice za službena putovanja,pa nadoknade za ko zna šta,pa za članstvo u upravnim odborima.Jednom rečju takmiče se i dovijaju ko će više para da namakne u svoje džepove,
Toma
Ovo je posebno bitno ako sam hteo vozom da putujem Osijek-Vinkovci ipak cu se odluciti za voz Novi Sad - Beograd jer je povoljniji...
Srbija 2022.
Mihajlo
Antun Čupak
cluffas
Bicman
'Očemo još da se vozamo Cokolom!
Dolazi nam zima, mnogi če 'teti da se i ugreju u toplom tvozu!
Srdjan Bozovic
Ivan the King
Prosvetitelj botova
Obnovili i produžili su Transibirsku železnicu do Poljske i Evrope, pa su zakupili luku u Pakistanu na 99 godina, izgradili prugu preko Himalaja da spoje sa Kinom, pa su iznajmili Pirej na 99 godina i sada grade pruge da povežu sa Srednjom i Zapadnom Evropom.
Onda naši nesrećnici prodaju naivnom narodu priču da je to njihov projekat, pa uzmu nepovoljne kredite od Kine da angažuju Kineske (i još neke) firme, pa se angažuju neki podizvođači, pa cene narastu pa plus loš projekat, pa plus loš kvalitet, pa ponovo vijadukt, pa ponovo nadvožnjak, pa velika kašnjenja i tako. Odoše troškovi u nebesa.
Pa onda kredit za kupovinu skupih tehnološki zastarelih vozova
Onda otvore železnicu, daju socijalnu cenu karte da bi se omađijani Srbi vozali i divili Gvozdenom konju u XXI veku.
Sada će bre još uzeti kredit da mogu uopšte da ODRŽAVAJU prugu.
Pobogu! Sve nakaradno!
@sale
"zbog cega je cena kilometra pruge kroz vojvodjanske vrleti, duplo veca od cene kilometra pruge kroz norveske ravnice"
Bravo! Neko bi mogao da odgovori na to pitanje.
Srem
Srbija
Piško
albino
sale
Novosadjanin
ce cela Srbija dobiti ovakve vozove i pruge. Samo da karta ne poskupi mnogo. Do 500 din u jednom pravcu je skroz korektno.
w
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H